Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky upravujúce vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri predaji produktov a poskytovaní služieb BLIK.
Účinné od: 27. november 2024
1. Základné ustanovenia
1.1 Predávajúci
Orostone s.r.o.
Sídlo:
Landererova 8
811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Slovenská republika
IČO:
55254772
DIČ:
2121930580
IČ DPH:
SK2121930580
Telefón:
+421 917 588 7381.2 Definície pojmov
Kupujúci – fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstupuje do zmluvného vzťahu s predávajúcim
Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá nakupuje tovar alebo služby pre osobnú potrebu, nie pre podnikateľskú činnosť
Podnikateľ – osoba, ktorá nakupuje tovar alebo služby v rámci svojej podnikateľskej činnosti
Tovar – fyzický produkt BLIK (stolová hra s komponentmi)
Služba – digitálne služby vrátane AR vrstvy, prístupu k dashboardu, customizácie obsahu a technickej podpory
1.3 Platnosť podmienok
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP") upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim. Odchýlky od VOP sú možné len na základe písomnej dohody zmluvných strán.
2. Predmet zmluvy
2.1 Fyzický produkt BLIK
Predmetom zmluvy je predaj stolovej hry BLIK, ktorá zahŕňa:
- Herné karty s AR symbolmi
- Hraciu dosku a herné komponenty
- Pravidlá hry a návod na použitie
- Prístup k základnej AR funkcionalite
2.2 Služby
Predávajúci poskytuje nasledovné služby:
- AR vrstva – rozšírená realita pre herné karty
- Dashboard – analytický nástroj pre sledovanie zapojenia
- Customizácia – prispôsobenie obsahu pre konkrétneho klienta
- Technická podpora a školenia
Kombinácia produktu a služieb
Štandardná ponuka zahŕňa kombináciu fyzického produktu a digitálnych služieb. Presný rozsah je vždy špecifikovaný v individuálnej ponuke alebo zmluve. Služby môžu byť poskytované na základe jednorazovej platby alebo predplatného.
4. Cena a platobné podmienky
4.1 Cena
- Ceny produktov a služieb sú zmluvné a stanovujú sa individuálne na základe požiadaviek kupujúceho
- Všetky ceny sú uvádzané bez DPH, ak nie je uvedené inak
- K cene sa pripočítava DPH v aktuálnej zákonnej výške (20%)
- Náklady na dopravu sú účtované zvlášť podľa zvoleného spôsobu dodania
4.2 Spôsoby platby
Bankový prevod
Platba na základe vystavenej faktúry pred alebo po dodaní tovaru
Zálohová faktúra
Pri väčších objednávkach môže byť požadovaná záloha vo výške 30-50%
4.3 Splatnosť
| Typ zákazníka | Štandardná splatnosť |
|---|---|
| Spotrebitelia (B2C) | Platba vopred alebo pri dodaní |
| Podnikatelia (B2B) | 14 dní od vystavenia faktúry |
| Dlhodobí partneri | Podľa individuálnej dohody (max. 30 dní) |
5. Dodacie podmienky
5.1 Spôsoby dodania
Kuriér
Doručenie na adresu prostredníctvom kuriérskej služby
Slovenská pošta
Doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty
Osobný odber
Vyzdvihnutie v sídle spoločnosti po dohode
5.2 Dodacie lehoty
- Štandardné produkty: 5-10 pracovných dní od potvrdenia objednávky
- Customizované produkty: Podľa individuálnej dohody (zvyčajne 4-8 týždňov)
- Digitálne služby: Aktivácia do 48 hodín od úhrady
5.3 Prechod nebezpečenstva škody
Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho momentom prevzatia tovaru. Pri doručení kuriérom alebo poštou je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu pri prevzatí a prípadné poškodenie ihneď reklamovať u prepravcu.
6. Odstúpenie od zmluvy
Právo spotrebiteľa na odstúpenie
Podľa zákona č. 102/2014 Z.z. má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru.
6.1 Postup pri odstúpení
Oznámenie o odstúpení
Písomne oznámte odstúpenie na email martin.miskeje@gamefinity.sk alebo poštou
Vrátenie tovaru
Tovar zašlite späť do 14 dní od oznámenia odstúpenia
Vrátenie peňazí
Platbu vrátime do 14 dní od doručenia vráteného tovaru
6.2 Výnimky z práva na odstúpenie
Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
- Tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa (customizované produkty)
- Poskytnutie digitálneho obsahu, ak sa začalo plnenie so súhlasom spotrebiteľa
- Tovar, ktorý bol rozbalený a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť
6.3 Podmienky vrátenia tovaru
- Tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom stave
- Tovar musí byť v pôvodnom obale
- K tovaru musí byť priložený doklad o kúpe
- Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ
7. Reklamácie a záruka
7.1 Záručná doba
| Typ zákazníka | Záručná doba |
|---|---|
| Spotrebitelia (B2C) | 24 mesiacov od prevzatia tovaru |
| Podnikatelia (B2B) | 12 mesiacov od prevzatia tovaru |
7.2 Postup pri reklamácii
Pre uplatnenie reklamácie kontaktujte predávajúceho:
K reklamácii priložte popis vady, fotodokumentáciu a doklad o kúpe. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a informuje o spôsobe jej vybavenia.
7.3 Lehoty na vybavenie
- Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní
- Reklamácia vrátane odstránenia vady bude vybavená do 30 dní od jej uplatnenia
- Po uplynutí lehoty má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí
8. Licencia a duševné vlastníctvo
8.1 Licencia na AR obsah
Zakúpením produktu BLIK získava kupujúci nevýhradnú, neprenosnú licenciu na používanie AR obsahu a digitálnych služieb v súlade s týmito podmienkami:
- Používanie pre interné účely organizácie
- Používanie na vzdelávacích a marketingových podujatiach
- Prístup pre zamestnancov a oprávnených používateľov
8.2 Obmedzenia
Kupujúci nesmie bez písomného súhlasu predávajúceho:
- Kopírovať, modifikovať alebo distribuovať AR obsah tretím stranám
- Používať obsah na komerčný predaj alebo sublicencovanie
- Odstraňovať ochranné prvky alebo vodoznaky
- Spätne analyzovať alebo dekompilovať softvér
Autorské práva
Všetky autorské práva, ochranné známky a iné práva duševného vlastníctva k produktom a službám BLIK zostávajú majetkom spoločnosti Orostone s.r.o. alebo jej poskytovateľov licencií.
9. Zodpovednosť a obmedzenia
9.1 Obmedzenie zodpovednosti (B2B)
Pri zmluvách s podnikateľmi platia nasledovné obmedzenia zodpovednosti:
- Predávajúci nezodpovedá za nepriame škody, ušlý zisk alebo stratu dát
- Celková zodpovednosť je obmedzená na výšku zaplatenej ceny
- Predávajúci nezodpovedá za výpadky služieb spôsobené tretími stranami
9.2 Vyššia moc (Force majeure)
Predávajúci nezodpovedá za nesplnenie záväzkov spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť, ako sú prírodné katastrofy, vojny, štrajky, pandémie, rozhodnutia štátnych orgánov, výpadky dodávok energie alebo internetu a podobné nepredvídateľné okolnosti mimo kontroly predávajúceho.
10. Záverečné ustanovenia
10.1 Rozhodné právo
Tieto VOP a všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.
10.2 Riešenie sporov
V prípade sporu sa zmluvné strany pokúsia o zmierlivé riešenie. Ak to nie je možné:
Pre spotrebiteľov
Máte právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
www.soi.sk
Platforma ODR pre online riešenie sporov:
ec.europa.eu/odr
Pre podnikateľov
Spory budú riešené príslušnými súdmi Slovenskej republiky.
10.3 Ochrana osobných údajov
Informácie o spracúvaní osobných údajov nájdete v samostatnom dokumente:
10.4 Zmeny podmienok
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke. Pre už uzatvorené zmluvy platí znenie VOP účinné v čase uzatvorenia zmluvy.